Tuesday, November 23, 2010

Tegnap / Yesterday

Végre megérkezett Braziliába Leehez a Karácsonyi üdvözletem pár apróság kíséretében. Nagy megnyugvás volt, hogy szerencsésen odaért - a postán ígért két hét helyett 25 nap kellett a kis csomagnak, hogy megtegye a 10000km-t... De a legjobban annak örülök, hogy Leenek tetszettek az ajándékok. Én elfelejtettem postázás előtt fotózni őket, ezért a képet Leetől csentem :)

My Christmas card, accompanied by a couple of small surprises, finally arrived to Lee in Brasil. Instead of the two weeks promissed by the postal clerk, it took the littel parcel 25 days to travel 10000km's... I am relieved that it got there, and happy that Lee liked her gifts. I forgot to take a picture before sending them, so I'm posting the picture Lee took :)



http://leealbrecht.blogspot.com/2010/11/romenia.html




5 comments:

Hesztia said...

szerintem a posta, bár lássuk be sajátos módon, de így növeli a vevői megelégedettséget. Nem ér oda 2 hét alatt, de a végén kétszer úgy örülsz,hogy nem veszett el, és
egyáltalán odaért! :) Meg közben Lee is nagyon örülhetett, mert nagyon kedves ajándékokat kapott! :) A többit már megcsodáltam nálad, de ez a fehér kézimunka most igen-igen megkapta a szememet :)

aarkus said...

Gyönyörűek egytől-egyig!

Unknown said...

Gratulálok, nagyon szépet küldtél Lee-nek! Olvastam az ő oldalán is, nagyon örült a csomagodnak, ( és nem csak azért mert épségben, végre, megérkezett ).:))

Iss-ola said...

Gratuluje nagrody u Lee :)

unikat said...

Kifinomult szépséges ajándékok! Nagyszerű meglepetés lehetett!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...