Thursday, March 18, 2010

Első Tildám - Prima mea păpuşă Tilda

Jó ideje várt félkészen ez az ékszertartó próbababa. Hiányzott hozzá pár apróság, beszereztem, aztán együtt toporogtak türelmetlenül egy kosárban.
Mivel vasárnap találkozni fogok a barátnőmmel akinek készült, tegnap összeszedtem magam és készre varrtam - ragasztottam. És... annyira tetszik!!! Annak ellenére, hogy már látom, következőleg mit kell másképp csinálni, nagyon meg vagyok elégedve magammal (már ha illik ilyent mondani... ha nem, nem baj, akkor csak gondolom :D)
Az ujjbegyeim kicsit megszenvedték a dolgot, de hadd edződjenek, sok tervem van még velük!

Păpuşa aceasta suport pentru coliere mă aştepta de ceva vreme neterminată. Mi-au lipsit câteva "ingrediente", le-am achiziţionat pe rând şi apoi au vegetat toate împreună în coşul de lucru.
Cum duminica mă voi întâlni cu prietena pentru care am cusut-o, m-am adunat şi am terminat-o de cusut - lipit. Şi... îmi place atât de mult!!! cu toate că văd deja ce voi face diferit data viitoare, sunt foarte mulţumită de mine (asta în cazul în care se cade să spun aşa ceva... dacă nu, nu-i nimic, nu spun cu voce tare :D)
Degeţelele mele au cam avut de suferit de pe urma cusutului cu mâna, dar n-au decât să se obişnuiască, mai am multe planuri cu ele!









7 comments:

Szihaj said...

Mánya, hát ez valami fantasztikus lett!!!! Szóhoz sem jutok, komolyan... Hihetetlen, miket tudsz!!!! Ilyen nekem is kell, hogy kell csinálni? :))))

Kriszty said...

Annyira szép ez a próbababa, hogy megjött a kedvem és én is varrok hétvégén valamit a tildás könyvecskémből :)

Bernadette said...

Nagyon bájos lett. Át tetszett ide kőtözni :-)?

Mánya said...

Köszönöm, lányok!
Örülök, hogy meghoztam a kedveteket :)
Költözésnek nem nevezném. Kicsit itt is, kicsit ott is :)

Luna (V.Fiona) said...

Nahát! Nem csodálom, hogy meg vagy elégedve vele, és magaddal. :) Nyugodtan legyél csak büszke. Megérdemled! ;)

Kataca said...

Csodaszépet alkottál!!!!

Melinda said...

Óh, be kár, hogy nem én vagyok a szerencsés, aki kapta...:))) Gyönyörű!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...